سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا نرم افزار انتخاب رشته رایگان؟

انتخاب رشته انتخاب مسیر زندگی است. دانش آموزان بعد از کنکور سراسری یکی از بزرگترین دغدغه های زندگی در ایران را حس می کنند. اهمیت انتخاب رشته نه فقط برای معین کردن یک رشته دانشگاهی برای تحصیل بلکه به نوعی تعیین مسیر زندگی و کار در آینده برای داوطلبین کنکور است؛ به همین دلیل تبدیل به یکی از دغدغه های بسیار مهم دانش آموزان بعد از آزمون کنکور سراسری شده و همه به دنبال این هستند که با استفاده از روش ها و ترفند های مختلف بهترین شرایط را در چنین مواقعی برای خود رقم بزنند. چه چیزی بهتر از نرم افزار انتخاب رشته رایگان که بدون هیچ گونه هزینه ای می تواند تبدیل به یک برگ برنده برای این برهه از زندگی ما ایرانی ها شود. دانش آموزان می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو ایده آل ترین شرایط ممکن برای حضور در دوره تحصیلی کارشناسی را برای خود رقم بزنند. در این مقاله با شما همراه هستیم که ها مزیت ها و شرایط استفاده از این نرم افزار و همچنین نکات کاربردی مربوط به آن را با شما در میان بگذاریم. 

 

در نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو چه خبر است؟

 همانطور که می دانید معیارها و شرایط مشخصی برای ورود به یک رشته تحصیلی در دانشگاه های ایران وجود دارد. با استفاده از این معیارها و شرایط قبل از اینکه نتیجه نهایی انتخاب رشته مشخص شود، این امکان را به وجود می آورد تا به صورت تخمینی امکان حضور در یک رشته برای داوطلبین مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد. برای این منظور بایستی داده‌ها و اطلاعات مشخصی مورد آنالیز قرار گرفته و با مقایسه آنها با شرایط پذیرش در یک رشته در سال های گذشته، برآورد صحیحی نسبت به این موضوع انجام شود. نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو تمام این معیارها و شرایط لازم را به همراه معرفی کامل رشته ها و مزیت های باور نکردنی کنار هم جمع کرده تا داوطلبین کنکور بعد از مشخص شدن نتایج اولیه بتوانند باقدرت برای انتخاب رشته اقدام کنند.

 ظرفیت های اعلام شده از سوی دانشگاه های مختلف برای یک رشته در مقطع کارشناسی، در نظر گرفتن شرایط پذیرش داوطلبین بومی و غیربومی در یک رشته در دانشگاه های مختلف، نمره و تراز و مواردی از این دست از جمله اصلی ترین و مهمترین فاکتورهایی هستند که در امکان قبولی و پذیرش در یک رشته های دانشگاهی تاثیر می گذارند. در نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو این امکان برای داوطلبین به وجود آمده تا با یک ارزیابی کامل نسبت به تمام این معیار ها بتوانند از قبل شرایط خود را برای ورود به رشته ها و دانشگاه های مختلف بسنجند. بنابراین این نرم افزار یک نرم افزار کامل و جامع برای انتخاب رشته در مقطع کارشناسی است که به صورت کاملا رایگان می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

 

معیارها و فاکتورهای لازم برای یک انتخاب رشته عالی در نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو

 برای اینکه یک انتخاب رشته عالی و بی نقص برای خود داشته باشیم لازم است تا چند نکته خیلی اساسی و مهم را از پیش تعیین کنیم. با تعیین معیارها و شرایط لازم، عملا می بایست آنها را در نرم افزار انتخاب رشته مورد نظر خود نیز در اختیار داشته باشیم. چه در نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه 2 و چه سایر نرم افزارهای موجود در این عرصه باید این شرایط را برای شما فراهم آورند تا در نهایت انتخاب رشته شما کاملا بهینه و متناسب با علاقه خود شما باشد. به همین دلیل در ادامه این معیارها را به صورت موردی باهم بررسی می کنیم تا هم مسیر روشنی برای انتخاب رشته برای شما فراهم کرده باشیم و هم در انتخاب بهترین نرم افزار انتخاب رشته نیز بتوانید از این نکات استفاده کنید.

 

علاقه و میل شخصی در انتخاب رشته

 علاقه و خواست میلی داوطلب اصلی ترین و مهم ترین گزینه در انتخاب رشته است. اولویت قرار دادن علاقه باعث می ‌شود تا داوطلبین بعد از پذیرش، با انگیزه بیشتری  ادامه تحصیل در یک رشته را دنبال نمایند. از این رو نرم افزار انتخاب رشته رایگان بایستی امکانات لازم برای دسته بندی رشته ها و دانشگاه ها را بر اساس میزان علاقه داوطلب برای وی فراهم کند. دسته بندی رشته ها و دانشگاه های مورد علاقه این امکان را برای داوطلب فراهم خواهد کرد تا  پذیرش در دانشگاه مورد علاقه و رشته مورد نظر در اولویت اصلی انتخاب رشته قرار بگیرد.

 

 شناخت کامل رشته های دانشگاهی

 متاسفانه شاهد هستیم که بسیاری از کاربران شناخت چندان زیادی نسبت به رشته ‌های مختلف دانشگاهی نداشته و در زمان انتخاب رشته نیز معمولاً چشم بسته عمل می نمایند. برای اینکه بتوانید یک انتخاب رشته کاملاً عالی و بی نقص را برای خود رقم بزنید بایستی به اطلاعاتی مانند:

  • بازار کار رشته
  • حقوق و درآمد فارغ التحصیلان رشته
  • دانشگاه های برتر ارائه دهنده خدمات آموزشی در رشته ها
  • شرایط ادامه تحصیل در رشته مورد نظر در مقاطع تحصیلی بالاتر
  • امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور و شرایط آن
  • هزینه های لازم برای تحصیلات در رشته های مختلف

 و مواردی از این دست دسترسی داشته باشید. چنین اطلاعاتی باعث می شود تا انتخاب رشته از سوی داوطلبین کنکور به صورت کاملاً آگاهانه انجام پذیرد. یک نرم افزار انتخاب رشته ایده آل می بایست تمام این اطلاعات را درباره تمام رشته های دانشگاهی در اختیار شما قرار دهد.

 

تخمین شرایط پذیرش در یک رشته بر اساس رتبه و نمره کنکور

یکی از مهمترین بخش هایی که لازم است تا نرم افزار انتخاب رشته کنکور به آن مجهز باشد امکان تخمین شرایط پذیرش در رشته های مختلف و همچنین در دانشگاه های مختلف با توجه به کارنامه اولیه قبولی داوطلبان است. رتبه داوطلب در سهمیه، رتبه کل داوطلب کنکور سراسری، تراز حدودی قبولی در رشته های مختلف، رتبه داوطلب در زیرگروه مورد نظر مواردی از این دست از جمله اطلاعاتی هستند که با آن می‌توان به صورت حدودی شرایط پذیرش در یک رشته را تخمین زد. نرم افزار انتخاب رشته می بایست چنین قابلیتی را برای داوطلبین فراهم آورد تا آنها بتوانند از این طریق به یک اولویت بندی حدودی نسبت به شرایط پذیرش خود در دانشگاه برسند.

 

 چرا نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو؟

اصلی ترین و مهمترین معیار های لازم برای یک نرم افزار انتخاب رشته در بالا اشاره کردیم و نکاتی درباره معیار ها ارائه نمودیم. نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو به صورت کاملاً رایگان و با در اختیار داشتن اطلاعات به روز تمام شرایط بالا را برای داوطلبین کنکور فراهم آورده و از این گذشته مزیت های زیاد دیگری را نیز در دسترس داوطلبین محترم قرار می دهد. انتخاب رشته با استفاده از این نرم ‌افزار می ‌تواند در بهینه ترین و بهترین شرایط ممکن دنبال شود. استفاده از آن را هرگز از دست نداده و حتما برای آنالیز کامل شرایط خود برای ورود به دانشگاه ها بعد از کنکور سراسری از مزیت های این نرم افزار استفاده کنید. همچنین آمار ها و اطلاعات فوق العاده ارزشمند در دسترس مجموعه گزینه دو نیز مزید بر علت شده تا این نرم افزار شرایط فوق العاده ای را برای انتخاب رشته داوطلبان فراهم آورد.

 

منبع